De lange weg van een concept car Hyundai pakt regelmatig uit met interessante concept cars. Zoals Le Fil Rouge, om er maar eentje te noemen. Een concept car legt, van schets aan de ontwerptafel tot z'n onthulling tijdens een show, een lange weg af. Dit is hoe concept cars tot stand komen.
Lees verder
Hyundai kleurt groen op het autosalon van Parijs Hyundai maakt er geen geheim van binnen afzienbare tijd uit te willen groeien tot het groenste automerk ter wereld. Die milieuvriendelijke ambities zijn duidelijk terug te zien op het autosalon van Parijs 2018. Daar toont Hyundai zijn nieuwste ecomodellen KONA Electric en NEXO. Een ander hoogtepunt op de stand van Hyundai is het werelddebuut van de i30 Fastback N, het nieuwste ultra-sportieve model dat onder het high-performance-label Hyundai N wordt uitgebracht. Bekijk de korte sfeerimpressie die wij maakten in Parijs.
Lees verder
Naar je eigen muziek luisteren in de auto zónder koptelefoon Met vier personen tegelijk naar verschillende muziek luisteren in één auto, zonder dat ze een koptelefoon op hoeven te zetten: Hyundai maakt het mogelijk met zijn nieuwe Separated Sound Zone-technologie, kortweg SSZ. De nieuwe technologie van Hyundai zal naar verwachting binnen twee jaar gereed zijn voor productie. Bekijk de video:
Lees verder
Hyundai KONA aantrekkelijker dan ooit De Hyundai KONA is om diverse redenen nog aantrekkelijker geworden. We zetten de redenen hier voor je op een rij.
Lees verder
Hyundai scoort in onafhankelijk kwaliteits- en tevredenheidsonderzoek Op zoek naar een héél betrouwbare auto? Eentje waarvan je zeker weet dat je er niet om de haverklap mee naar de garage moet? Dan moet je bij Hyundai zijn, zo concludeert J.D. Power dat elk jaar onderzoek doet naar de betrouwbaarheid van auto’s. En J.D. Power kan het weten, want dat instituut staat bekend als een van de meest aansprekende en gerenommeerde onderzoeksbureaus ter wereld.
Lees verder
Hyundai ook in zee met Atlético Madrid Hyundai en voetbal: ze waren al onafscheidelijk en die band wordt alleen nog maar sterker nu Hyundai na de Engelse Premier League-club Chelsea ook Atlético Madrid gaat sponsoren. De overeenkomst met de Spaanse grootmacht heeft een looptijd van drie jaar, tot en met 2021. Atlético Madrid won dit jaar voor de derde keer in de geschiedenis de Europa League.
Lees verder